god morgon världen!

vaknade av att prinsen vaknade och kallade på sin mamma
mamma kom gå upp nu.....
man blir helt varm i kroppen vilken gåva att få vakna upp så och sen ha någon som tycker man ska sitta i soffan och mysa och titta på emil och  grise knoen för tusende gången i rad.... men vad gör man inte för dom små lliven.... vet inte vad jag gjort utan han....
vi mös och mös sen skulle det som vanligt på helgen ringas till mormor.... hon bjöd hem på frukost. MYSIGT.
läste om en vän till mig i tídningen idag. Björn och om hans dotter Ellen. han e en av dom starkaste människor jag mött. vilken styrka alltså. läs gärna om han singelpappa.blogg.se 
du kommer aldrig därifrån obemärkt.......
så nu sitter jag här framför skärmen en stund och finkulerar lite....
starta dagen med ett leende och du kommer få ett tillbaka...............
hoppas ni alla får en bra dag och var rädda om varandra.

du är konstnären i ditt liv, hur ser din tavla ut?

kramar till er

Jenny

Kommentarer
Postat av: Jesse

Hej Jenny! Vad roligt att du har börjat blogga! Jag liger av bloggmania o nu har jag fått en blogg till att läsa! Kul! Lycka till// Jesse

2009-01-24 @ 14:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0